از لحاظ فلسفی
۴ نوع از اعراض رو می بینیم که حرکت دارند. ( این، وضع، کم، کیف)

اعراض وجودشان لغیره است.
پس نمی توان گفت که حرکت برای ذات خودشان است و چیزی از خودش ندارد (لنفسه نیست)

بعد میبینیم که علت اعراض، جوهر است.
و این را هم می دانیم معلول هر چیزی که دارد، علت هم آن را دارد.

پس جوهر هم متحرک است.

پس وقتی جوهر متحرک است، همه اعراض هم متحرک هستند.

در نتیجه همه این عالم در حال حرکت است.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Marc Kerry هم‌اندیشان ۱۳۴۸ مشاوره و آموزش مدیریت فروش و تبلیغات|زبان بدن و مذاکره Justin رزرو آنلاین هتل خارجی | رزرو اینترنتی هتل خارجی | رزرو هتل آنلاین خارجی زيرو بلاگ کارواش صنعتي گل فروشي آنلاين